Rabu, 4 Mac 2009

Gonna finish my final exam

Esok,5 mac 2009 aku akan merdeka..! best gile..lepas ni aku akan bercuti selama 4 bulan coz aku tak amik apa-apa subjek untuk short sem..so, abis je exam esok,aku terus je kemas barang..tak sabar dah nak balik Ipoh..yuhuu...rindu sangat ngan anak-anak buah..aku siap dah belikan dorang baju baru..aku kan mak cik yang baik..

Kakak aku plak dah beli keta..aritu dia siap kol aku suruh balik cepat coz nak bawak aku jalan-jalan ngan keta Myvi dia tu..hm apa lagi..aku nak ajak dia gi tengok wayang ar kan..then aku nak gi pejabat lawyer..untuk pertama kalinya aku akan berjumpa ngan lawyer BODOH, LEMBAB dan BENGAP tu..dah lebih 3 tahun kes kemalangan arwah abah aku difailkan..baru sekarang nak settlekan..memang celaka ar lawyer tu..hm yang penting aku ngan adik aku akan dapat pampasan dalam masa sebulan lagi..hehe jumlah pampasan tu boleh tahan ar..:-)

Heisyh sepatutnya aku study sekarang ni...tapi entah kenapa takde mood plak..juz hope paper esok berjalan dengan lancar..AMIN..semoga apa-apa sahaja yang berlaku dalam sem kali ini memberi banyak pengajaran..k, nak sambung study..adios...!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan