Jumaat, 22 Oktober 2010

Bila saya naik baran..

Apa yg anda buat jika rasa macam nak marah, rasa bengang atau rasa cam nak mengamuk je..???
Kalau akulah kan..sejak dah beberapa tahun ni..perkara yg aku akan buat bila rasa geram atau nak marah, aku akan pergi bilik air dan cuci bilik air sampai bersih dan berkilat...entah kenapa tabiat aku begitu..tapi bagus juga kan..at list bilik air aku sentiasa je bersih...menandakan aku ni selalu baran..huhu..

Macam mana aku nak control marah ni yea..??benda kecil pun jadi isu...tulah perempuan..cepat melenting dan merajuk...bukan aku mahu menghina kaum hawa...tapi tuhan sudah ciptakan kaum hawa ni dengan hati yg lembut...

Aduh sekarang ni aku rasa marah sangat dengan seseorang...dan sekejap lagi bilik air aku akan menjadi mangsa...dahla aku nak pergi cuci bilik air ni...geramnya....!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan