Khamis, 14 Julai 2011

Saya Kan Memang Tak Suka Kalau Demam

Pdhalnya aku ssh nk demam..tp kalo sekali aku demam kn..hamik kaw..!!sampai semgu dua la..last2 tersadai la kat umah..dahla bdn x cergas cam dulu..asyik mkn kfc jerr...!!!Kalo aku sehat..mesti da kuar g jln..huhu..
So tugas esk ialah g amik mc..da bape ari x g keje ni..sampai nk kene buang lak kn..adeyh..pening kepala la..da ngn izhar suke wat hal..suke sgt sktkn ati aku..xleh phm ke aku ngah demam ni..nt aku da baik demam ko wat la apa ko suka..
Mslh skrg ni aku xleh nk tdo..sket2 terbatuk je..agaknya anak tekak aku da jd kaler apa la ek..
esk kang bgn lmbt..bgs la anak dara cm aku ni..xleh bla..ni da dekat kul 5pg..kejap lg da nk azan subuh..pas subuh la jwbnya br aku tdo..Mr Izhar sy jgn lupa kejutkan yea..hm da xde rs segan da bl tiap2 ari dia kejutkan aku.."ayg,bgnla pg clas.." "syg..bgn pg mandi yea.." "darling,arini keje x..?blh msg ke..?"dunia da terbalik...!apa pn terima kasih kerana menjaga Miz Zieyla nih..!


Erm kalo telan panadol 2 bijik leh terlelap kowt..jom cr panadol..!!! Semoga cepat sehat..k, babai...!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan