Rabu, 25 Februari 2009

pergolakan politik di Malaysia

Dalam tempoh beberapa minggu ni negara kita ni agak kucar-kacir sikit..mana taknya,kecoh dengan perlantikan MB Perak yang baru..aku rasa Nizar tu dah cukup baik ar..apesal pulak nak dilucutkan jawatannya tu..nampak sangat BN nak rebut negeri Perak dengan cara kotor..sekarang isu air kat selangor,BN nak jadikan kes..then Karpal Singh pulak nak saman Sultan Perak sebab nak singkirkan Nizar..aku rasa Karpal Singh ni memang dah nyanyuk kot..dia memang dah tak relevan lagi..

Hai,pening kalo nak pikirkan hal ni..sedangkan masalah ekonomi negara tak pulih jugak..harga minyak dah turun,tapi harga barang dok melambung..aku yang dok kat Shah Alam ni lagi la terasa tau..!nak makan pun kene bajet..what the hell...!!pastu sekarang ramai yang kene buang kerja dan menganggur...so shit to face all this..lepas ni ramai ar student yang akan sambung blaja sebab nak elak daripada jadi penganggur..dan aku adalah salah seorang daripada mereka..apa boleh buat..lu pikirlah sendiri...!!!!!

2 ulasan:

  1. ak ske blog ni...nt improved eak!!! kalau leh ak nk wt rujukn politik ngare kt sini jek...cayok la zila....leh tkr profession jadik reporter lak!! uhukkk...

    BalasPadam
  2. aku mmg minat cite pasal politik..tapi x minat jadi reporter..aku kan bakal doktor..hehe..

    BalasPadam