Selasa, 24 Februari 2009

Welcome to my Blog



Assalamualaikum...buat kali keduanya aku membuka blog ini..blog aku yang pertama telah pun aku delete...so, start from today,aku akan memulakan semula penulisan di dalam blog..sebenarnya aku baru sahaja melanggan maxis broadband..ada la dalam sebulan..huh,sebulan kena bayar sampai rm118..tambah dengan bil telefon lagi..dah rm168..erm takpe la..dah ada orang nak bayarkan..pada mulanya broadband yang aku guna ni memang macam haram..sampai aku rasa macam nak terminate je..bila dah lama2 aku guna ok plak dia..then, alang-alang dah ada broadband ni better aku luangkan masa untuk menulis blog..takkan asyik nak mengadap friendster je kan..so,kepada teman-teman aku tu jangan segan-segan nak melawat blog aku ni yea..dan jangan lupa tinggalkan komen..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan